بازدید 3427

خرید بلیط اتوبوس یا بلیط هواپیما؟ | پایانه

کد خبر: ۱۱۶۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ 01 March 2023

خرید بلیط اتوبوس یا بلیط هواپیما؟ | پایانه

بلیط قطار ، بلیط اتوبوس یا بلیط هواپیما؟ اگر برای سفر انتخاب شما وسایل حمل و نقل عمومی است، حتما پیش آمده است که برای سفر گاهی دو دل شوید، اینکه بلیط اتوبوس بخرید یا بلیط قطار و یا بلیط هواپیما!

یکی از مواردی که در انتخاب شما برای خرید بلیط تاثیر مهمی دارد میزان بودجه ای است که برای سفر دارید. اگر جزء افرادی هستید که قصد دارید با بودجه کمی که دارید سفر کنید اما سفری راحت و لذت بخش داشته باشید، بلیط اتوبوس برای شما انتخاب مناسبی است. زیرا اتوبوس های Vip با امکاناتی که دارند می توانند تجربه سفری راحت و لذت بخش را برای شما به وجود بیاورند.

سفر با اتوبوس

اتوبوس یکی از وسایل حمل و نقل عمومی است که تقریبا تمام مسیرهای جاده ای کشور از مراکز استان ها تا شهرستان های کوچک را پوشش می دهد. علاوه بر این اتوبوس یکی از وسایل حمل و نقل است که به دم دست بودن معروف است! چرا که شما می توانید تقریبا در هر تاریخ و زمانی که مد نظر شماست بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید. با توجه به افزایش انواع اتوبوس ها به ویژه اتوبوس هایی که امکانات خوبی دارند مانند: اتوبوس های Vip ، سفر با اتوبوس برای علاقه مندان به سفرهای جاده ای علاوه بر ارزان بودن لذت بخش و راحت نیز خواهد بود. صندلی های راحت اتوبوس های vip و فضای خوبی که در داخل اتوبوس برای هر مسافر در نظر گرفته شده سفر را برای مسیرهای طولانی بین شهری نیز لذت بخش می کند. اتوبوس های اسکانیا نیز برای افرادی که بودجه کمی برای سفر دارند این امکان را به وجود آورده است که با کم ترین هزینه بتوانند سفر کنند. یکی از مهمترین مزایای سفر با اتوبوس همین است اینکه هم برای بودجه کم و هم برای افرادی که بودجه کافی دارند و به دنبال سفری راحت هستند امکان سفر ایجاد می کند.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

خرید بلیط اتوبوس به صورت اینترنتی یکی از امکان هایی است که در سال های گذشته وجود نداشت. تا چند سال پیش افراد باید برای خرید بلیط به ترمینال های مسافربری مراجعه می کردند و بلیط مسیر مورد نظر خود را به صورت حضوری تهیه می کردند. در مواقع تعطیلات و به ویژه تعطیلات نوروز گاهی برخی از مسافران به دلیل شلوغی برخی مسیرها نمی توانستند برای سفر بلیط تهیه کنند. سایت پایانه به عنوان اولین سامانه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس و قطار در ایران این امکان را برای مسافران فراهم کرد که بتوانند در هر مکانی و تنها با استفاده از یک گوشی و یا سیستم کامپیوتر چند روز زودتر بلیط مورد نظر خود را برای سفر تهیه کنند. یکی از مهمترین مزایای خرید آنلاین بلیط عدم نیاز مراجعه به ترمینال هاست. به این ترتیب شما می توانید در کم ترین زمان و به سادگی، با مناسب ترین قیمت بلیط خود را از سایت پایانه و یا سایر سامانه های فروش بلیط تهیه نمایید.

بلیط اتوبوس تهران به مشهد

مشهد یکی از شهرهایی است که در تمام روزهای سال به ویژه تعطیلات و تعطیلات نوروزی میزبان مسافران زیادی است. یکی از پرتردد ترین مسیرها مسیر تهران به مشهد است. برای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد به صورت اینترنتی کافی است وارد یکی از سامانه های فروش بلیط شوید مانند: payaneh.ir شوید . پس از وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ حرکت روی دکمه جستجو کلیک کنید. به این ترتیب سرویس های مختلف برای شما نمایش داده می شود. پس از انتخاب بلیط مورد نظر خود از یکی از شرکت های مسافربری مد نظرتان با پرداخت وجه مورد نظر بلیط خود را چند روز زودتر از تاریخ حرکت دریافت نمایید و با خیال راحت برای سفر برنامه ریزی کنید.

سفر با قطار

سفر با قطار به دلیل امنیتی که برای مسافران ایجاد می کند از محبوبیت بالایی برخوردار است. به علاوه اینکه؛ قطار در ایستگاه های مختلف توقف می کند. همچنین در مسیرهای طولانی نیاز نیست نگران باشید زیرا؛ این امکان که صندلی های قطار تخت خواب شو است بسیار می تواند سفر را راحت و دلپذیر نمایید. این امکان که می توانید در قطار کتاب بخوانید می تواند تجربه بهتری از سفر را در ذهن شما ایجاد کند. اما قطار برای تمام مسیرها در کشور ما وجود ندارد و مسیرهای بسیاری هستند که شما امکان سفر با قطار را در آن مسیرها ندارید. این یکی از مهمترین نقطه ضعف ها برای افرادی است که تمایل دارند حتما با قطار مسافرت کنند. مثلا در مسیر تهران به سنندج امکان سفر با قطار وجود ندارد. اینجاست که اتوبوس می تواند انتخاب و جایگزین مناسبی باشد. اگر هزینه برای شما مهم باشد از نظر هزینه، قیمت بلیط قطار و اتوبوس بسیار بهم نزدیک هستند. از نظر راحتی هم می توانید از اتوبوس های vip استفاده کنید که صندلی های تخواب شو و حتی راحت تر از صندلی های هواپیما دارد. اغراق نیست! کافی است تنها یکبار امتحان کنید.

سفر با هواپیما

زمان این گمشده زمانه! گاهی شما را هم ممکن است درگیر خود نماید. گاهی زمان اندک است و شما قصد دارید مسیر مورد نظر خود برای سفر را به سرعت طی نمایید و به مقصد برسید، بلیط هواپیما انتخاب مناسبی است. البته اگر درگیر تاخیرهای طولانی قبل از پرواز نشوید!! و نیاز نباشد که زمانی را در فرودگاه قبل از پرواز تلف کنید! متاسفانه باید بگوییم که در بسیاری از سفرها این تاخیرها همراه شما خواهد بود.

مقایسه بلیط اتوبوس با هواپیما

اگر علاقه مند به جاده و جاذبه های سفرهای زمینی باشید، سفر هوایی را با تمام راحتی که سفر با هواپیما دارد اصلا به شما توصیه نمی کنیم. چرا که از جاذبه هایی که می توانید در سفر با اتوبوس در مسیرهای بین شهری ببینید محروم می شوید. البته که کوتاهی زمان سفر با هواپیما را نسبت به اتوبوس نمی توانیم انکار کنیم. اما همان طور که می دانید برای تمامی مسیرها و در هر ساعتی امکان سفر با هواپیما وجود ندارد. از طرفی هزینه بلیط هواپیما در مقایسه با قیمت بلیط اتوبوس عدد قابل توجهی است و پرداخت این مبلغ برای تمامی مسافران با توجه به بودجه ای که دارند امکان پذیر نیست. در نهایت این شما هستید که با توجه به علاقه مندی های سفر، بودجه و نیازی که دارید می توانید سفر با اتوبوس یا هواپیما و یا قطار را انتخاب نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست